rama...

rama...

Thursday 4 October 2012

happy birthday sayang......

Hai....hari nie barulah dapat aku buka entry ..dah beberapa minggu tertunda...banyak benda yang aku nak masukkan tapi tak dapat .Nie semua angkara 'wifi ' kena blok ..adik aku punya hal,lah tak dibayarnya bil bulan September habis semua projek aku tergendala...idea-idea yang dok tersimpan dua tiga minggu lepas habis hilang...eeee...Nasib baik aku dapat pinjam b'band adik aku yang sorang lagi ....kebetulan dia ada datang rumah .Tak apalah line slow sikit...asalkan dapat buka aku punya entry nie....Sekarang dah masuk Okt., my hubby punya birthday dah lepas beberapa hari yang lalu. Tapi belum terlewat lagi aku nak ucapkan Happy Birthday Sayang....muah..muah...Masa kita orang ( aku gan anak) dok rancang nak celebrate birthday hubby ..tiba-tiba aku kena demam..emmm...teruk juga keadaan aku masa tu .Rancangan yang kita orang rancangkan tak menjadi. Jadi kami raikan dengan ala kadar aje..tapi penuh makna he...he.....Pada malam 30 Sept 2012 genaplah usia hubby ku..39thn....<<<HAPPY BIRTHDAY TO YOU>>>.......










Happy Birthday To You.........







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...