rama...

rama...

Monday 24 December 2012

bakat yang terpendam....

Hari nie aku nak bercerita sikit tentang bakat yang tanpa aku ketahui ada pada diri aku .Hari tu kita orang sibuk mencari barangan untuk pertunangan adik aku ..kak chik. Kami dah kesuntukan masa ..majlis seminggu  lagi akan  berlangsung ,barangan belum dibeli lagi kelam kabut dibuatnya . Pening kepala aku....itu tak ada ..ini tak ada...eee....masa berlalu kejap aje...tut..tutt....semua barang dah dibeli...sekarang siapa yang nak mengubahnya...Adik aku cadangkan ... mahu mengubah sendiri, katanya lebih baik kita buat sendiri baru puas hati....betul juga katanya..tapi siapa yang pandai nak gubahnya . Jeng..jeng pada malam tu ...terkeluarlah bakat kami yang terpendam selama ini, sebelum ini aku sendiri tak pernah buat benda   gubah-gubah nie, selalunya aku nie jadi penonton dan juru komen aje ,tapi hari nie lain pula cite.....betul ke aku boleh buat nie....akhirnya siap juga gubahan tu, hasil gabungan idea gan kak chik....fuuuu...lega rasanya....boleh tahan  juga he..he...masuk bakul angkat sendirilah....he..he...









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...