rama...

rama...

Friday 16 December 2011

trip...blk kampung

Hujan..ooo hujan kenapa engkau turun ...macam mana aku tak turun katak panggil aku..katak panggil aku...begitulah irama yang popular apabila hari hujan.Hari nie dah rancang nak balik kg, sebabnya cuti sekolah ada 2 minggu lagi sempatlah anak saya habiskan cutinya kat rumah Tok Wan...tapi cuaca dah berubah menjadi mendung dan hujan turun dengan lebatnya . Aduh hujan pulak ..semalam cuaca ok je...hari nie hujan  ...dah nak banjir balik nie rasanya...kat Kuantan hari nie memang hujan lebat ,harap-harap perjalanan ku nanti tiada apa-apa,semago Tuhan melindungi perjalanan hambanya ini...amin.....jom blk kampung....














Suasana di persisiran pantai ,tak silap saya dekat dengan Rusila sama gan Kuantan...mendung..hujan....tak boleh nak keluar nak dok rehat jap, angin terlampau kencang...














Setibanya berdekatan dengan Pantai Rhu Sepuluh ,Penarik....bolehlah kita keluar kejap hujan dah mula reda,jadi sempatlah kita dok menjamu selera ....sotong goreng emm..emmm abang yo suka sangat..favorite dia tu..orang lain takleh nak sentuh dah....










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...