rama...

rama...

Monday 12 December 2011

suka2

Assalamualaikum...,syukur kehadrat Ilahi kerana masih diberi peluang untuk meneruskan lagi kehidupan dibumi yang bertuah ini. Hari nie saya nak berkongsi cerita sikit ..tentang aktiviti yang saya lakukan ,ianya dah lepas beberapa hari dah. Tapi disebabkan ia adalah satu aktiviti yang jarang-jarang dilakukan jadi saya nak simpan dalam "mummylife" nie ,..boleh tengok sampai bila-bila....satu hari nanti ianya ditatap sebagai kenangan.....Aktiviti menembak ini telah diadakan pada 10.12.2011 tapi aku tak join dia orang menembak hanya sebagai penonton aje...dah lama tak pegang pistol...eee...tak boleh lain kali ajelah ,tambahan aku nie cepat gementar sikit kalau dengar bunyi tom..tom...mulalah dup...dap...dup...dap. Kawan-kawan aku yang dah expert aje yang masuk menembaknya.Acara nie sebenarnya diadakan untuk memenuhi aktiviti kunjungan isteri pengarah KDN /KA kerana dengar khabar dia minat menembak.Lebih kurang kol 12.00 acara nie selesai.......












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...