rama...

rama...

Sunday 8 May 2016

Bersua kembali...

Setahun sudah berlalu sawang penuh rumah lama aku niee tidak dibuka .Sekarang rindu kembali menerjah, sudah sekian lama menyepikan diri .Bukan ada apa-apa penyebabpun aku tak buka rumah ini..sudah usang rupanya .Rumah tak bertuan katakan.......
☆☆☆☆☆
Tahun baru 2016 sudah berada dipertengahan tahun .Sekajap rasanya masa berlalu. Umur pun dah bertambah seiring dengan perjalanan waktu..Dah tua rupanya aku..hi..hiii...Tahun lepas dah bertambah anak menakan sorang lagi. Tahun nie kot-kot ada rezeki family tok wan bertambah lagi...sapa tu ye ..harap-harap giliran cek chik pulalah ye ..bolehlah mak long numpang main-main gn anak nakan baru pula.
☆☆☆☆☆
Tahun lepas banyak perubahan dalam hidup aku.Alhamdulillah syukur padamu YaAllah dengan limpahan kurniaan dati mu.Pada tahun lepas juga kedua org tua aku diberi rezeki untuk ke tanah suci Alhamdullilah syukur yg teramat sangat pada mu YaAllah...semuanya dipermudahan olehNya..Aminn...
☆☆☆☆☆
Besar juga harapan pada tahun ini semoga hidup aku sekeluarga,begitu juga adik beradik aku,kedua org tua aku diberi keberkatan dan kemurahan rezeki dariNya.. InsyaAllah..semoga hubungan kami adik beradik dan saudara mara akan terjalin mesra tanpa ada permasalahan.

                                              Memori 2015


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...