rama...

rama...

Sunday 24 July 2011

paftry....


salam...semua apa khabar,dah banyak hari saya tak bukak blog nie apa yang dah berlaku pun tak tahu..hari nie hari minggu adalah kesempatan nak menjenguk blog kesayangan ku nie.Oooo...banyak resepi-resepi yang best-best kat dalam blog yang saya follow..dia orang nie memang teror bak-bak masak memasak dan membuat kuih muih nie.Saya pun akan cuba menjadi seperti mereka...he..he...tapi saya nie nak cari resepi-resepi yang mudah aje bukanya pandai sangat nak membuat yang pelik-pelik tu...Ehhh dah panjang saya berceloteh nie...a..aa tengok tak gambar kat atas tu...aa...tu salah satu menu petang nie .Pada mulanya saya nak membuat paftry saden tapi tak menjadi sebab stok saden dah habis,malas nak keluar ke kedai nasib baiklah ada sosej...boleh jugoklah diubah sikit resepinya kita taruh sosej ok tak...itulah hasilnya .Anak saya memang suka sangatlah tambahan dalamnya ada sosej apa lagi...angkat dari dapur dah ada yang menunggunya belum sejuk lagi dah di makannya..eee....panas tu sayang oi...begitulah gelagak anak saya.Oklah untuk hari ini...inilah hasilnya menu petang paftry sosej ha..ha...pelik tak namanya oklah kan asalkan sedap dimakan hingga menjilap jari...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...